Splošni pogoji
- Home
- Splošni pogoji
Pogoji poslovanja
Splošni pogoji
Za več informacij smo vedno na voljo in strankam priporočamo, da nas kontaktirajo pred nakupom:
• info@e-team.si
• +386 31 394 098
• Hrastulje 44, 8275 Škocjan.
Zaradi specifike – prodaje z montažo, si pridružujemo pravico do spremembe cene montaže, zaradi stroškov ki nastanejo ob montaži, na katere stranka ni opozorila pred montažo.
Naročila
Izdelki v spletni trgovini vsebujejo montažo.
Cena vključuje torej izbran artikel in osnovno montažo , ki je zabeležena pri posameznem artiklu.
Ko so artikli v košarici, lahko stranka zaključi nakup z gumbom »zaključi nakup«.
Plačilo po UPN obrazcu
Po potrjenem zaključku nakupa, stranka prejme na njen mail, ki je bil podan ob naročilu podatke za plačilo, v kolikor je izbrala »plačilo po UPN obrazcu«, po prejetem plačilu s strani stranke, le-to kontaktira podjetje Peter Čelesnik, s.p. in se dogovorita za termin izvedbe, pri čemer je stranka dolžna predhodno povedati posebnosti montaže.
Plačilo po predračunu
V kolikor stranka izbere »po predračunu«, ker ni prepričana v to, kakšno rešitev potrebuje, stranka prav tako zaključi nakup, da pridobi potrdilo o nakupu po predračunu na mail. Podjetje Peter Čelesnik, s.p. jo kontaktira in se dogovorita za termin ogleda.
Izdaja računa
Podjetje Peter Čelesnik, s.p., mora kupcu izdati račun skupaj s specifikacijo artikla od distributerja. Le-to stori po izvedeni montaži in si pridružuje pravico do spremembe zneska, v kolikor za montažo potrebuje še druga sredstva (prevoz, dvigalo, dodatni deli, dodatna dela…). Stranko o tem obvesti ob pričetku del.
Dostava
Stranka je dolžna ob naročilu navesti naslov montaže. Dostavo opravi podjetje Peter Čelesnik, s.p. skupaj z montažo.
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine
Spletno mesto e-team.si vsebuje spletno trgovino, ki deluje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2). Ob nakupu v spletni trgovini e-team.si obiskovalec odda osebne podatke, na podlagi česar se lahko opravi nakup. Obiskovalec si lahko nastavi uporabniško ime in geslo, s katerima ob vsakem obisku spletnega mesta lahko dostopa tudi do svojega računa (Uporabniški profil) oz. pridobi pravico do nakupa. Uporabniško ime in geslo obiskovalca nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Zavezanci za DDV so dolžni ob registraciji navesti tudi svojo davčno številko.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med lastnikom spletne trgovine, ponudniki artiklov in potrošnikom.
Cene in ažurnost podatkov
Vse cene so v EUR in vsebujejo predpisani 9,5 % DDV, saj na spletni strani e-team prodajamo storitve montaže in elektroinštalacije, pri čemer lahko za stranko blago izdobavimo mi.
Na spletnem mestu e-team se bomo trudili ažurirati cene, v kolikor se le-te spremenijo pri proizvajalcu in skušali čim bolje skrbeti za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni na spletu. Kljub temu, pa se lastnosti artiklov in dobavni rok lahko spreminjajo, tako da obstaja možnost, da na spletnem mestu ne utegnemo pravočasno popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, se kupca obvesti o spremembah ter omogoči preklic naročila ali se dogovorimo kako drugače (zamenjava blaga, …).
Vse fotografije artiklov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Tehnične lastnosti izdelkov so povzete po podatkih, ki jih je ponudnik pridobil s strani proizvajalca, zato za pravilnost teh podatkov na spletnem mestu e-tem ne odgovarjamo!
Naročanje
Naročanje poteka prek Interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščene v kategorijah.
1. Naročilo v obdelavi Po oddaji naročila kupec prejme elektronsko pošto, da je naročilo v sprejeto, poslani so podatki za račun preko UPN obrazca ali za plačilo po predračunu, kjer e-team najprej pokliče stranko in se dogovorita za posebnosti, morebiten ogled in na podlagi tega se pripravi predračun.
2. Vsi nadaljnji koraki sledijo v skladu s komunikacijo s stranko:
– Po prejemu plačila se e-team in stranka dogovorita za datum izvedbe, ki je seveda odvisen od razpoložljivih terminov podjetja e-team in razpoložljivosti naprav pri distributerjih.
– E-team ne odgovarja za zalogo izdelkov.
Pravica do odstopa od nakupa
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku na: peter.celesnik@e-team.si. V kolikor je kupec oddal naročilo, a nakupa ne bo izvedel, je pomembno, da nas o tem obvesti v roku oz. pred montažo, v kolikor je montaža pred 14 dnevi. V kolikor se stranka odloči preklicati naročilo na samem terminu, se stranki zaračunajo stroški, ki so pri tem nastali.
Celotne stroške pošiljanja in/ali vračila blaga v primeru vračila krije kupec, v primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Pridružujemo si pravico do odstopa od naročila ob primeru tehničnih težav, vdorov ali zlonamernih dejanj, ki lahko privedejo spletno trgovino e-team.si do nepravilnega delovanja ali prikazovanja napačnih informacij, cen ali pogojev.
E-team, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na tej povezavi.
Načini plačila
V spletni trgovi sprejemamo naslednja plačilna sredstva:
– Plačilo izvedenega naročila po UPN obrazcu in
– Plačilo po predračunu.
Navedene cene v spletni trgovini veljajo ob nakazilu preko banke.
Varovanje podatkov
Lastnik spletnega mesta e-team zagotavlja varovanje osebnih podatkov, ki bodo uporabljeni v namene obveščanja o poteku naročila (v primeru, da obiskovalec v spletni trgovini opravi nakup) ter pošiljanje reklamnega gradiva. Lastnik jamči, da bodo podatki obiskovalcev in uporabnikov uporabljeni v namen nemotenega poteka naročil in v namene, ki so zapisani v Politiki zasebnosti in ne bodo predani tretji osebi.
V primeru težav oz. nejasnosti pri uporabi spletnega mesta si lastnik spletnega mesta pridržuje pravico do stika s potrošnikom prek sredstev komunikacij na daljavo.
Obiskovalec z izvedeno registracijo dovoljuje lastniku spletnega mesta zbiranje in uporabo osebnih podatkov, ki jih vnese pri registraciji. Vsi podatki, ki jih obiskovalec navede pri registraciji so namenjeni le poslovanju ponudnika, ki jih ne posreduje v druge namene ali tretji osebi. Trajno hranimo podatke, ki jih je obiskovalec vnesel ob registraciji v računalniški sistem, ki je ustrezno varovan in zaščiten. Ob morebitnem “vdoru” v računalniški sistem ne nosimo odgovornosti!
Garancija
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Stvarna napaka
Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Napaka je stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
Avtorske pravice
Spletno mesto e-team.si je v lasti podjetja Peter Čelesnik, s.p. Vse pravice so pridržane. Vsebine na spletnih straneh lahko vsebujejo gradivo, katerega avtorske pravice so lahko tudi last tretjih oseb. Zato je vsakršno posredovanje informacij iz spletnih strani dovoljeno samo s pismeno odobritvijo lastnika.
Spletno mesto E-team.si ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. E-team.si mnenja si pridružuje pravico, da pred objavo pregleda in zavrne tista sporočila, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Spletno mesto E-team.si ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova peter.celesnik@e-team.si Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Podjetje Peter Čelesnik, s.p., Hrastulje 44, 8275 Škocjan, 15 , si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Zasebnost
V podjetju Peter Čelesnik, s.p., spoštujemo in cenimo Vašo zasebnost in osebne podatke, ki nam jih zaupate. Ob vstopu v spletno trgovino si boste ustvarili svoj profil, pri čemer bomo vaše podatke uporabili za izvedbo nakupa in montaže (podatki, ki jih bomo potrebovali za izvedbo predračuna, izmere, pošiljanje predračuna, dogovor za ogled na lokaciji za montažo, druga komunikacija povezana z dostavo…). Pri nakupu oz. oddaji povpraševanja se stranka strinja, da kontaktne podatke pošljemo distributerju naprave z namenom, da lahko distributer pripravi izračun, svetovanje in tako stranki zagotovimo optimalno napravo glede na zahteve in specifikacije prostora. Osebne podatke, ki jih pridobimo z nudenjem naših storitev, hranimo in obdelujemo v skladu z veljavno evropsko in slovensko zakonodajo (Zakon o varstvu osebnih podatkov ZVOP-1 in Evropsko uredbo o varstvu osebnih podatkov GDPR). Več o varovanju vaše zasebnosti si lahko preberete v Varstvu zasebnosti.
Komunikacija
Peter Čelesnik, s.p., bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.
Oglasna elektronska sporočila Peter Čelesnik, s.p., bodo označena kot oglasna sporočila:, različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih, jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bomo izrecno spoštoval.
Oglasna sporočila bodo jasno razvidna in jasno ločena od iger in tekmovanj.
Dobavni roki in zaloga artiklov
Navedeni dobavni roki(zaloga), se navezujejo na pridobljene dobavne roke dobaviteljev. Pridržujemo si pravico do korekcije dobavnega roka v primeru, nespoštovanja s strani dobavitelja oziroma ,da dobavitelj izdelka nima na zalogi.
Omejitev odgovornosti
Peter Čelesnik, s.p. ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter e-team v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.